Forside

fredag den 20. januar 2017

Hjemme igen.

Den 12. juli 2016 blev jeg udskrev fra Kurhus.. det var ikke ens betydende med at jeg var færdig...Det er nogen gange hårdt at skulle forholde sig til at jeg er blevet så handikappet... Så har jeg tit gemmer mig "væk" i noget kreativt, patchwork fx. og hvad gør man, når det er lidt svært, at få kludene til at passe sammen? .. jeg har syet en masse "crazy patchwork" der skal tingene helst  ikke passe sammen.


Jeg har lavet 80 10x10 firkanter,. Det skulle gerne blive til et pænt stort tæppe.
Det startede enlig med at jeg, sammen med min datter (på 7) ville lave nogle hynder til kævlerne der står ved vores bål plads, af nogle raster jeg havde liggende. Patchwork er jo enlig oprindelig ment som at man syr nogle raster sammen...


Man kan sige at mit tæppe, er lavet at nogle raster, af nogle raster... Selvfølgelig har jeg været nød til at skære noget stof, i stykker, men det har været en kærkommen mulighed for at få ryttede lidt op i mit stof.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar